Info tambahan tentang i-charge?


Tuesday, July 8, 2008

Testimoni i-CHARGE

Testimoni :

#1 - Pertama kali guna i-Charge kat kereta Naza ria saya, terasa lebih ringan dan pickup masa memotong dan naik bukit, memang terasa perbezaan sebelum dan selepas guna. Dapat extra KM dalam perjalanan jauh, sebelum kalau isi RM100 dapat 370++KM selepas guna dengan isian yang sama saya dapat dalam 450++KM. (yazs 0129250789)

#2 - Drive balik kampung baru rasa perubahan pada kereta saya. Pickup dan kuasa memotong memang best. Bila saya overtake kereta tak macam biasa, power double dari sebelum guna i-charge! (Halim 0129595969 )

#3 - Yess!! Citreon zx 2.0 aku..Sebelum 0.25/km, selepas guna i-charge 0.19/km..hebat tu..sungguh berkesan. (En Amri B'woth)

#4 - Saya dah alami perubahan pd kereta Gen 2, terasa lebih pick up dan selesa bila drive. Insyaallah produk ni boleh meletup kat politek..(En. Amirul)

#5 - Test myvi 1.3 manual sxi, penang-simpang pulai-cameron highland-tapah-penang. Jalan jam, highway, berbukit, townroad. Minyak usage RM70 dan jarak 650KM. Speed 60KM-140KM. Ni latest yg saya bawa, ( En Nasrul)

#6 - Pickup OK, minyak dapat penjimatan 30% dalam pemanduan normal utk Naza Ria saya, tq (Naza Ria - Cikgu Othman Bentong)

#7 - I-charge terbukti berbaloi, WAJA I dapat 13KM setiap liter! Penjimatan 30%! (Abg Borhan)

#8 - Vios 1.5, 1 liter dpt 15KM. Lbh jimat dari waja setelah guna i-charge. (Cikgu Sakir)

#9 - Petrol jimat 10 liter per 100KM panduan jalan raya dari KL ke Gua Musang. Kami refill di gua musang, guna pakai di kb, p. mas, rantau panjang, ulang alik ke pcb dan kb selama 4 hari tanpa tambah petrol, pada hari ke 4 baru refill di p. mas balik ke KL. Jam gila jalan dari machang ke kuala krai, gua musang. slow drive..jimat petrol benar2 jimat. Aircond sejuk gila, kereta pikcup, masa tukar dari gear 2 dah tentu laju kuat la, panjat bukit relax tak macam dulu2 saya pandu sebelum pakai i-charge (Razali puchong)

Jangan tunggu lagi! Dapatkannya sekarang dan jimat $$$ anda!
SMS (0129721315/0123459450) or emel kami di alamat fyzul2001@yahoo.com/ctfarazila@gmail.com & kami jamin akan balas dalam masa kurang daripada 1 jam!

No comments: